That hungry?

image240
Jag är så frustrerad. och jag vet verkligen inte hur jag ska övervinna grejen och bli av med frustrationen. Ingen jag pratar med vet vad jag kan göra, eller har några tips. Jag vet allvarligt talat inte ut eller in längre och det FRUSTRERAR MIG! Jag antar att man inte kan få allt här i världen. Fast jo, tusan i mig, visst F¤¤ kan man det!
Kämpar man bara så visst kan man det!
Nu har jag efter många om och men lyckats installera något på min data så jag kan se filmer, helt själv gjorde jag det (klapp på ryggen)
Imorgon ska jag äntligen få långa fina naglar, jag ska unna mig något på stan( en klänning till kanske) och sen fixa sista biten på tentan. Sen är det helg och då ska jag göra två saker: SOVA och njuta av att inte göra något alls.

Nu blir det 2 jours a Paris

Ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nya naglar är den bästa presenten i hela världen! Gjorde mina i tisdags som en belöning åt mig djälv och det hjälpte verkligen=) Som sagt...jag är väldigt mutbar.. Hoppas du hittar nåt fint också. Efter den här kursen har vi alla förtjänat det!

2007-11-08 @ 21:29:53
URL: http://www.detail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0