Thoughts

                                  image286
Satt och funderade på den senaste terminen här i Örebro. Den har lätt varit den bästa under dessa 2 1/5 år som jag nu bott här. Och om tre veckor lämnar jag staden. Det har nog mycket berott på min egen inställning, jag har någonstans vetat att det är slutet och kanske gjort det bättre än vad det var innan. Kanske också för att jag trivs så mycket mer med mig själv, hur jag är och vad jag gjort. Sommaren i Paris gjorde mig gott, fick mig att ta tag i mig själv och satsa allt på att få mig själv att må bättre på alla plan. Och det gör jag nu. Better than ever. O ännu bättre ska det bli. När jag börjar om. I Kanada. Om 2007 gjorde bra saker för mig så hoppas jag och tror att 2008 bara kan bli ännu bättre. Jag har lämnat människor bakom mig som bara gjort mig illa, som är för hemska att umgås med. Kvar har jag fem sex vänner som jag kommer sakna men som jag hoppas kommer återse snart igen! Jag har bra minnen från Örebro och lämnar staden som en ny person.
Jag har också (tack vare påtryckningar) insett att jag inte är SÅ gammal som jag ibland känner mig, 24 är ju ingen ålder idag!
Tre veckor kvar av kampanjande, 50 Cent, danslektioner, fest och myskvällar. Då får man njuta av dessa veckor tills det är sluss.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0