WIESBADEN

Så var man hemma igen. Det har nog lätt varit de bästa fyra dagarna på terminen. Det innehöll allt! På torsdagen fick vi äntligen gå till vårt älskade Starbucks, vi fick shoppa och äta god mat och goda drinkar!
image273
Sofia fick sin öl och inget kunde vara bättre.
På fredagen fick jag upp mina musketörer i rimlig tid och iväg for vi till Frankfurt. Först blev det tre timmar i djurparken vilket VERKLIGEN var en höjdpunkt!
image274
Apan som så sött bar runt på höet och städade efter de andra. Eller tigern som skrämde livet ur kusselinen.
image275
Pingviner(mumble), Mellman(giraffen), gloria(flodhästen) yes they were all there!
Efter djurpark var det dags för shopping, chokladöverdragna jordgubbar och dinner. Sen blev det djupa diskussioner på en bar mitt inne i FF med en del cute boys surrounding us.... meeeen Jensan och jag var fullt upptagna med varandra....
image276
Sen fick vi springa i 20min för att hinna med tåget hem där vi på tåget hamnade i en djup diskussion och allas vår Brittan.....på väg hem från tåget träffade vi två jimmys(alla som vet vem Js ex e), de pratade som han acted like him yeah u name it och J tackade sin lyckliga stjärna för att hon moved on.... men shit vad roliga dem var!
Därefter blev det ena baren efter den andra och vid femsnåret hamnade vid med Leo D och transan från Polen.
image277
image278
Hihihi och för att verkligen bevisa mina stereotypa bilder av tyskar tänkte jag minsann hitta en redig hottie...
image279
nääää det gjorde jag inte hahaha MEN det fanns snygga tyskar TRO MIG!
Handlat fick jag med:
Fyra toppar
Svarta stövlar
Handväska
Party top
Party klänning
Bh
Julkappar
Skjorta
Party väska
örhängen
Halsduk
Säkert glömt något men en sak är säker, jag har ej kollat kontot än... jag vågar inte!
Sista dagen tog jag och J oss till Strbucks, Shoppade och sen vidare till rudesheim
image280
Mycke mysig stad där vi drack varm choklad i kylan. Sen bar det av hem för att möta S för middag på italiensk resto. Perfekt avslut på perfekt resa Thanks darrlingar, jag hade askalas skoj!

CIao



Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha, ja du och jag har bara ögon för varandra :) och ev då Leonardo! Har också haft det super skoj, så tackar för att ni kom! "...cause I'm so much hotter then your boyfriend, oh yeah I'm so hot! Anyone who DON'T agree is wack y'all, cause they don't know me y'all, you know like yo y'all. Like yeah. You know what I'm saying?! Goddamit I'm so sexy man!"...."Yeah I know Sweden cause I LIVED there man. Oh yeah I LIVED in Sweden for 6 days!" mohaha

2007-11-25 @ 20:36:28
Postat av: Sanna

hahahahahahahahaha såååå jävla roligt!!!

2007-11-25 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0