2009

Mitt nya namn på bloggenn. I know, drama Queen- men det är ju sant. Jag har inget när jag lämnar San Diego=) Idag har jag för sjuttonde gången städat lägenheten(du skulle varit stolt över mig Erik!), tvättat och packat undan varteviga spår efter mig och E. Nu är det som om vi aldrig bott här. Bilen har städats, och jag har förberett helt på att fly min kos...dock återstår nio dagar.
Igår fick jag för mig att färga håret, lite lite mörkare än det var innan. Det resulterade i en färg jag inte är så nöjd med så idag blir det nya slingor. Att jag aldrig lär mig. Oh well, ny hårfärg inför det nya håret, perfaboll!

Årskrönika:
Jan - April: Åkte till Kanada och spenderade fyra månader där tillsammans med underbar människor. Helt klart en av de bästa utlandsvistelserna.
Maj - Juni : Jag hann knappt hem och vända innan jag skulle iväg till San Diego. Dock tog jag tag i mig själv och tränade och fixade med min födelsedagsfest som blev så himla lyckad tack vare underbara gäster- THANKS Y´all!
Juni -Januari: Mycket givande utlandsvistelse. Har lärt mig extremt mycket om mig själv, kommit in mer o rollen som informatör. Sett hela amerikanska västkusten, tränat som en dåre och levt ett underbart liv i solen och värmen. I och med det nya året har jag avslutat min utbildning. Jag är nu utbildad informatör med lite extra kunskap inom turism.

Detta året handlar om att hitta ett givande jobb och en stad att kalla min hemstad. Underbara vänner, familj och ett underbart jag har jag ju redan=)

Happy New Year!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0