All things must come to an end

Ni som känner mig vet att jag inte är den "kramiga typen". E och J här äääääälskar att kramas. Det tar lite tid för mig att värma upp men idag kramade jag spontant både J och E. Jodå, förvånade eller shockade var de allt- can't really tell which one...
Idag är det regn och rusk och kallt, förstår nu hur det är hemma i Sverige! Jag hoppas detta kommer svepa bort innan morgondagen så the crew slipper uppleva detta.
Igårkväll var en himla rolig kväll. Jag och E uppträdde med BBBBBBBird Bird bird-dansen för J, drack glögg och käka peppisar. Dessförinnan analyserade jag och J livet och killar(den del av den manliga befolkningen som har en skruv lös), shoppade och myste. Har varit en underbar helg med J i lägenheten, kunde inte fått ett bättre avslut på San Diego. Det är ju inte avslut, för J ser jag ju om en och en halv vecka igen, men E och min tid i lgh är över- SNYFT.

Det har varit extremt skoj och galet dessa sex månaderna och visst har jag saknat vissa aspekter av vad jag önskar i livet men jag har träffat människor som jag aldrig mer vill leva utan och jag undrar nog om inte jag har förändrats en del....
Det är snart dags för Xmas-Luncheon på University Club med kontorsgänget. I eftermiddag ska jag fixa småsaker och packa. Sen imorgon bär det av, tiden har gått så sjukt fort.

Jag har iaf två resor inbokade i vår, Glasgow och Madrid! Inbjuden och allt- Sweeeeet. Som den arbetslöse person jag är kan jag ju sätta sprätt på de få mynt jag har. Eller kanske inte. Det är faktiskt första gången i mitt liv som jag är arbetslös. Nåväl, jag brukar inte vara det och kommer se till att inte vara det någon längre tid. Anywhoo, snart blir det LA Lakers, San Francisco, LA, JUL-firande, festande, roadtrippande och mys. Kan det bli bättre?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är mest välkommen hem i hela världen.

love

2008-12-15 @ 23:59:35
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0