Britney i all sin glans

Så var Lakers biljetterna bokade! Kobe Bryant- here I come! Jag och min bror ska gå och se dem och när jag sa åååh Kobe så sa min bror.. Ja just det, våldtäktsmannen...och det stämmer ju...kanske inte så kul längre då.. fast JO, han är lik förbannat snygg=)
Tillbaka på jobbet efter ledig långhelg. Erik är tillbaka, skratten avlöser varandra, galenpanna e vad han är.
Britney-dokumentären gick igår och jag tyckte verkligen om den. Brittan i mitt hjärta lixom, u guys know me=) Se den!

Idag blir det långpromenad och sen gymmet.Måste ju säga upp medlemskapet men förra gången jag var där när jag skulle göra det så var killen i receptionen så snygg och jag så röd i huvudet efter 40 min på thread millen att jag ej kunde med att gå fram och prata med honom- miffo, me know=)
Till helgen är det Christmas on the Prado( julmarknad) där jag och Erik ska representera Svenska Konsulatet och Sverige genom att dela ut svenska saker och prata om Sverige för dem som vill lyssna. Mysigt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

hallå där. jag läser ju schulmans blogg då va.å han skriver att svenska konsulatet har skickat en inbjudan till honom och han är i LA nu. Är det de ni fixa med tro??

2008-12-02 @ 15:38:44
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: emelie

hallå där. jag läser ju schulmans blogg då va.å han skriver att svenska konsulatet har skickat en inbjudan till honom och han är i LA nu. Är det de ni fixa med tro??

2008-12-02 @ 15:39:33
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0