Dark skin-lovers?

It has come to my attention...Idag pratade jag med en vän till mig,bosatt i USA. Hon har träffat en kille. Han är mörkhyad. För några veckor sedan berättade en annan vän till mig(bosatt i USA) att hon träffat en kille. Han är mörkhyad. Själv har jag ju dejtat mörkhyade. Så också två av mina närmaste vänner.

Vad är det nu med dessa mörkhyade män som får oss att bli helt till oss? Min kära roomie,kollega och vän E frågade mig vad det är som gör att vi cross over to the dark side(mohahahahaha) Vad har dem som resten inte har? Eller handlar det bara personligheterna dessa män vi råkat på och inte alls om deras hudfärg? Jag försöker komma på vad det är men jag behöver nog hjälp, what ya say ladies?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Enligt en studie så gillar 90% av den kvinnliga befolkningen choklad, när helst under dagen, veckan,månaden...kan det vara den chokladiga huden? FÖr min del är det nog lite det faktiskt...=)

2008-12-11 @ 22:53:59
Postat av: V

Hej vännen, kul att man får en liten spotlight här på din blogg ;) Vet inte vad jag ska säga. Har aldrig tänkt på det innan, men just när jag såg N så visste jag att jag ville veta allt om honom. Sen är han vacker som få. Men det var ändå hans personlighet jag fastnade för. Nu är jag en smitten kitten...

2008-12-12 @ 03:46:51
Postat av: emelie

kan de vara deras kroppar? kan det vara deras ögon? kan det vara deras fallenhet för rytm (rytm är ju bra när det gäller att nuppa)? kan det vara deras skills in the sänghalm? Jag har ju inte så mycket annat å jämnföra med. Men jag tänkte att jag skulle go all wild n crazy och testa lite white chocolate inom en snar framtid=)

2008-12-12 @ 07:49:15
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: emelie

ps. JÄVLAR va snygg han är på bilden där asså.DS

2008-12-12 @ 07:49:53
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0