December 2nd

Idag är det Britneys födelsedag, jag måste ju uppmärksamma det ändå.

Hon uppträdde på någon tv-show imorse, jag tycker nog hon ser mindre nervös ut för varje uppträdande. Sen måste jag ju säga att jag tycker Beyonce är den snyggaste någonsin out there just nu.

Jag tog till mig av vad J sa i sin kommentar om att säga nej och put urself first, det måste jag LÄRA mig göra. Jag kan inte lyssna på alla hela tiden, eller finnas där och lägga undan mina problem. Det är roligt att vara psykolog men inte fem ggr i veckan i 18 timmar, samtidigt ställer jag upp till 100% om man får det tillbaka. Jag får dåligt samvete när jag säger nej men som E & A säger - GET OVET IT.
Idag ska jag klippa mig för första gången på tre månader, topppklippa, mycket viktig information. Och jag hoppas att det står en alldaglig person i receptionen på gymmet så jag kan säga upp mitt medlemskap haha.

CIao

Kommentarer
Postat av: emelie

men jag fattar inte vad problemet är? gå dit när du är färdigtränadm nydsuchad och überpiffad. sen kan du ju ragga brallorna av den där snygge killen samtidigt som du säger upp medlemsskapet. Typ "kan inte du visa mig ALLA delar av San Diego innan jag åker hem till sverige?"

2008-12-03 @ 08:49:02
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0