Explicit

Även när man sitter här borta i San Diego så glottar man på svenska program. Boston Tea Party stod för kvällens underhållning då vår tv la av igår. Ämnet var sex och det var ett mycket explicit language programmet igenom:
"Lapa mutta","Knulla" var bara några av de saker som sades flertalet gånger och varje gång så vrider jag jag mig obekvämt och rodnar lite försiktigt. Eller försiktigt kanske är att ljuga, jag tycker nog att tomaterna inte ens är i närheten av min färg. Jag vet inte varför jag har så svårt för att prata sådär, jag är helt enkelt inte vulgär(talmässigt) Jag skulle dock vilja vara lite mer frispråkig....tror jag...=) Om man nu skulle vilja bli mer frispråkig inom det "vulgära", hur ska man då gå tillväga, anybody know? Eller ska jag behöva säga "nej men usch så kan man ju ej säga, hihihihi, ojojoj" och låta som en tant för resten av sin ungdom?


Ciao



Kommentarer
Postat av: Erik

Men va fan, bit i det sura äpplet och äckla till dig lite nu. "Kuken och fittan spela' boll, kuken vann med elva noll".......Rodnade du?

2008-12-04 @ 02:02:21
URL: http://www.rokaas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0