Hemåt vill jag vandra..

Två dagar kvar på året 2008. Jag tycker nog banne mig att det är dags för ett nytt år. Arbetslös, fyller 26, bor hemma hos föräldrar och singel, jamen kan det bli bättre?!?!?!?!?! Eller så kan man se det såhär: singel, in between jobs, tid för resor, plugga ngn kurs och flirta rundor. Det finns alltid två sidor av ett mynt! Ska jag vara ärlig dock så tycker jag nog det räcker med San D. Hade jag fått åka hem imorn hade jag gjort det utan tvekan. Att gå och vänta på att få åka hem suger egentligen.
DOCK har jag haft tid nu att träna, filmmaraton, shoppa loss, skriva tiotusentals listor och läsa massa bloggar, såhär lat hade jag nog inte fått vara under mammas tak.


Jack Nicholson och Kobe Bryant såg jag båda på Lakers matchen. Spike Lee, Will Smith och Will Farrel var också där, dock såg jag bara båda Will(arna) på jumbotronen så inga bilder=(

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

shit asså. basketkillar.yummie. (inte han den där läskiga Kobe dock)

2008-12-30 @ 12:01:40
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0