I...do...not ....understand...as always.

Didn't anyone tell you you're s'posed to
Break my heart, I expect you to
So why haven't you?
You're always where you say you will be
Shocking, 'cause I never knew love like this could exist

I didnt either...I stll don't.

Jag förstår inte vad som hände men något hände. Lika bra det tror jag. Det var ju inte meningen ändå. Inget att sörja.

Jag har way too much time to think. Jag vill inte tänka på en och samma sak så fort jag har tid över. Men praktiken går mot sitt slut vilket betyder mindre saker att göra. Tankar som snurrar när jag tränar, tankar som snurrar när jag dansar, städar, tvättar,vilar,kör bil eller går och shoppar. Jag måste sluta grunna. Som tur är är hela torsdag,fredag,lördag och söndag helt uppbokade. Loves it!
Erik har slingat mitt hår idag, superbt. Jag har rensat garderoben inför shopping sprees i jul, ännu mer superbt. Imorn ska vi till Shout House - Friggin superbt!

Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0