Jubelidiot

Jag anser mig ändå vara rätt smart(förutom fiskar som ömsar gälar,knölen i armen är en muskel och att jag kan tjugans tabell), och tror nog mig ha alla hästar hemma, oftast. Men vid vissa tillfällen är jag den största jubelidiot som finns på denna jorden. Jag känner mig som en av tjejerna som är med i Maury eller Jerry Springer. Jag vill bara sjunka genom jorden. MEN man lär sig av sina misstag även om man upprepar dem fem gånger så jag lär la ta mig förbi detta med.

Jag ser fram emot morgondagen, att träna och sen girlshopping på La Jolla Shopping mall( som jag ej varit i än!). Sen på kvällen blir huset fullt med E,A och J. Tror minsann vi ska köpa lite pepparkakor och glögg och mysa till det. Sista söndagen med San D-gänget. LOVES IT.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

vad har du gjort?

2008-12-14 @ 12:57:22
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0