Kan jag också få hitta ngt, tack!

Skulle shoppat idag. Jag var på shoppinghumör och gick lugnt och strategiskt runt i affärerna. Eftersom jag inte haft så mycket pengar under denna hösten så har jag ej fått tillfälle att shoppa så mycket och de gånger jag viljat shoppa har jag ej hittat något. TROR NI ATT JAG HITTADE NÅGOT IDAG???
Nej klart som fan inte. Inte en enda top, inte en enda trosa, inte en enda pryl allså.
Jag har ju fått flera nya influenser de senaste månaderna och har väl börjat se mig efter andra kläder än jag haft innan MEN det spelar ingen roll, jag hittar INGET,NADA,NIENTE,ZIPP.
Jag hoppas nu på bättre shopping under vår resa nästa vecka!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0