Michael Jackson

Igårkväll kom jag osökt in på Michael Jackson igen. Jag hade ju en HUGE crush på honom från -97 och framåt mot 2002. Jag hade alla skivor, videos,filmer och planscher som fanns att hitta med Micke(som vi i den inre kretsen kallar honom) Igår fick jag tag på alla hans skivor och även den 11 år gamla Ghosts-filmen. Mysigt att gå tillbaka till den tiden, lyssna på hans musik och se hans smått komiska kortfilmer. Michael i mitt hjärta.

Nu har jag gjort beställningar av kusselinen och Soffipropp- här ska det bli svenskt godis så det smäller om det! Det mesta har fallit på plats nu, så det är bara att invänta KLM och British AIrways på tisdag!
Nu ska jag ta mig hemåt för promenad, slingning av hår, gå igenom garderob och Californication-avsnitt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0