Näst sista dagen

Livet är bra konstigt. Efter en månad av tysthet från både min och J:s sida kom jag på mig själv med att tänka på honom idag. Har inte gjort det sen vi "slutade" prata vilket ju varit bra. Idag när jag satt och fick mina naglar gjorda kom jag och tänka på honom....precis när naglarna var färdiga ringer telefonen. J. Är inte det superbt konstigt? Någon jäkla telepati eller?

Jag har varit så sugen på att träna idag och trotsade förkylningen. Not good. När bandet stannade efter 30 minuter snurrade jorden och jag mådde illa som tusan. Det var bara att gå hem och vila istället. Fasiken också säger jag bara. Vem har tid att vara sjuk när nya året ska inledas med nya resolutions??? Not moi!! Men det är svårt att springa rakt när jorden snurrar hehe.



Nu har jag skjutit upp städningen hela dagen. Men nu har jag gjort en fin playlista, tänt ljus i hela lägenheten och plockat fram skurborste och hink. Andra städningen på två dagar. Rekord. Resväskorna står utspridda och jag funderar på om jag verkligen behöver de tusen saker som ligger på sängen. PUST.

Nåväl, en enda natt till i min ensamhet innan U joinar mig. Dags för henne att ta över mitt San Diego-liv. Bisarrt ändå.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0