Out in the open

Oh lovely weekend! Det är så underbart att veta att helgen är around the corner, att vi ska gå till Thai restaurangen om en timme, att jag ska göra mani-pedi i eftermiddag och sen gå till johnny Vs för drinkar. Najs. Imorn blir det städning, tvättning, packning och slödag, me likey!

Pratade med J idag och när hon nämnde min 25 års -fest kom jag på hur jag nog släppt ut lite väl många hemligheter sedan julen 2007. Det var då jag avslöjade för D att jag var kär i honom i gymnasiet. Sådär i fyllan, snyggt. Sen har jag slutat tänka på hur folk ser mig och vad de tänker när jag säger olika saker så säkerligen har den ena grodan efter den andra hoppat ur munnen, typ det här. Jag avslöjade även för min kärlek i sjuan(på25-årsfesten) att jag var galen i honom och J spädde i sitt druckna tillstånd på, loves it. Hilarious och även det kan jag bjuda på=)

FIsken(Pooper) är återlämnad till sin rätta ägare, Joanna är tillbaka i San D och fisken är i trygga händer. För i mina är han ej så trygg kan jag be och få tala om. Hade ju nästan ihjäl honom häromdagen...stackarn.

Nu ska jag fila på en lista som ska läggas upp i bloggen under dagen, keep it locked y' all;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0