Up date

Så var det över. Olyckan och allt som susade runt det. Tragiskt. Jag hittade ett jobb idag som jag jätte jätte jätte jätte gärna vill ha. Så det är bara att hoppas hoppas hoppas. Har fått ett fint rekommendations brev från Konsulen som jag hoppas kan hjälpa lite kanske...

Det har varit hektiskt idag med jobbsökande, artikel och avsluta saker. Har så mycket tankar på saker jag måste fixa innan den 10nde. Kan inte komma på en enda just nu men det finns där i mitt söta huvud och snurrar...

Idag ska jag till Fashion Valley och ta mig en shoppingtur och kanske om jag känner för det, sen en bio. Har inte gått ensam på bio sen förra gången i USA då jag gick jämt och ständigt. Loves it.

Mindre än 7 dagar till äventyret, smarrigt. Jag vet ju vad jag ska begära av de anländande resenärerna....hehe.

Igårkväll när jag låg och lyssnade till Celines, Marc Antoines, Beyonces och Boobas ljuva stämmor kom jag till nya insikter. De bara kom över mig sådär, och de fick mig faktiskt att le lite sådär med ena mungipan. Det är kul när det händer, precis som om man inser sin egna smarthet(mohahaha), kanske egentligen saker man läst tidigare under dagen i någon tidning men det låtsas jag som om det inte var.

Nu ska jag designa om min layout IGEN=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hoppas HOPPAS också att du får det!! dina nya layout- LOVES IT!! :) Vilka var dessa insikter? TELLS ME!! :)

2008-12-10 @ 00:05:00
Postat av: Veronica

Oj att du snart ska åka hem. Vad fort det gått. Hur känns det? Kram



P.S. du ar utmanad ;) (kolla min blogg!)

2008-12-10 @ 14:28:57
URL: http://veronicaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0