Update

Chingeling!
Efter två intensiva, roliga,galna,spännande och härliga veckor är jag igen ensam. Vi har sett San Francisco(underbar stad men konstigt folk), San Simeon och Hearst Castle(härligt underbart coolt slott), kört kuststräckan, bott på mysiga motell, spelat massa biljard, sett LA och dess weirdness.Firat jul i San D, bada t i poolen mitt i natta, druckit alldeles för mycket och skrattat massa. Det har varit helt helt..underbart. Det roligaste på länge!

Nu sitter jag i en tom lägenhet som är stökigare än vanligt och med en förkylning de snälla fem andra lämnade efter sig=) Trött efter att ha gjort saker varje dag från 8 in the AM till 12 in the AM as well.Jag har tolv dagar kvar i landet och längtar vidare nu. San Diego har gett mig vad staden kan ge och jag är redo för nya äventyr. Men först ska jag njuta av US and A, vem vet när jag kommer tillbaka!

I San Diego har jag:
lärt mig om själv
insett hur viktiga mina vänner är
insett att jag är på rätt väg mot vad jag vill syssla med
fått in en nygammal person och förlorat honom igen- för evigt denna gången..hoppas jag.
kommit fram till bra nyårslöften
verkligen hållit mig borta från folk jag vet kommer kräva min energi.

Nyårslöften inför 2009:
Hitta min mojo igen
Hitta ett jobb
Resa Massa
Slå bort negativa kommentarer som folk envist vill ge.
Live my life, yeah yeah yeah=)

H,J,J,J,S- Thanks for wonderful days!

CIao


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag läste detta inlägg nu. har precis själv skrivit ett och så ser jag att vi typ har skrivit samma typ av uppräkning av lärdomar.haha great minds think alike

2008-12-29 @ 13:39:42
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0