Dålig mat!!!!

image384
Nu har det blivit mycket på senaste, ännu en gång måste jag få häva ur mig hur ONYTTIGT kanadensiska studenter lever. IDag var det fyra olika tårtor till efterrätt, kakor och något rulltårtsliknande. Lunchen bestod av meat on bread with cheese, kött eller paj. URK Trött på att vara hungrig men inte vilja äta maten. Blääääää
Anywhoo inte mycket att göra åt, det är ju två månader kvar så man får stå ut helt enkelt. Har sovit alldeles för lite denna vecka, beroende på vissa saker haha, så nu ska jag istället för att plugga, lägga mig och kolla på LOST och vila. Plugga får jag göra imorn, eller nått. Imorn ska jag också gå och göra mina naglar igen, jihhaa, bästa med amerika, det kostar nada att göra det:)

Ikväll är vi bortbjudna på middag hos tyskar och en botswana dude, ska bli trevligt och sen blir det clubbin!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kanada å amerika i två olika saker. bara så du vet.. ifall du missat de.. hahahaha

2008-02-22 @ 18:41:14
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Fia

nee du mli, nu måste jag besserwissa lite. amerika är ju världsdelen så det är alldeles korrekt. USA är inte samma sak som amerika serru :P

botswana dude förresten?!? haha låter inte så politiskt korrekt..

hoppas du hare grejt! bli inte alltför irriterad på maten, tänk på att här hemma är maten så god att man äter lite extra.. passa på att låta magsäcken minska när du är i äckelmatens förlovade land! :D

2008-02-23 @ 14:57:15
Postat av: Sanna

hihihi first tack fia för att du försvarar mig och visar att jag har rätt hahhhahah, sen neeee så kan man nog ej skriva, tur att bara du och emme läser bloggen hahhaah, och du har rätt, ska skita i attt maten e kass och passa på att smalna av hhahahah

2008-02-23 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0