Formal 2

image375
Så här såg jag ut inför kvällens formal, maj gad hade jag roligt! Jag dansade typ hela kvällen, drack massa drinkar och efter formalen gick vi till mitt nya favorit place, AWESOME music hela jäkla kvällen, E du skulle älska det! Snygga pojkar och jaa all var bara så crazy good! 
image380
Så här blev det, me and my wingladies:)
image379
Som ni ser var det inte många som stannade efter maten, men vi utbytesstudenter kämpade på och festade loss rejält. Maten var buffé, man fick fem min på sig att äta, snö storm och asbra musik även på formalen. Kunde inte varit bättre.
Nyttiga veckan gick sådär. Måndag och tisdag gick mycket bra, onsdagen började det dala, torsdagen var galet dålig och så var fredageb. Så idag tar jag en nyttig dag, Starbucks har börjat med skinny latte med skinny syrup för att de har insett att folk är överviktiga här. Lite roligt tycker jag att det är. För det är ju en kaffe som gör dig tjock!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

va fina i va=) har du köpt nytt löshår?

2008-02-17 @ 09:20:25
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Jenny

Vad fina ni är!!

2008-02-19 @ 09:26:36
Postat av: annelie

kan ju inte annat än att hålla med...du är skitsnygg!! puss o kram

2008-02-19 @ 16:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0