Formal

EGentligen är det faktiskt killars fel att man blir till den man blir. När jag kom hem från USA hade jag en attityd så det skrek om det. Självsäker och arrogant skulle jag vilja säga men den maldes sakta ner efter London-tiden och fram tills jag satte min fot här i Kanada. Då kom jag så smart som jag är att det är det engelska språket som nog gör mig till den bitchiga Sanna. Dont get me wrong, jag gillar att vara den personen, hon är ganska rolig haha. Men för att återgå till killarnas fel så lyssnade jag på RIhannas Good girl gone bad. Alla känslor som killar kan frammana, alla saker man gör pga dem. Man ställer sig utanför sin egen kropp och hjärna och blir till en sämre person av den forna personen. Nu pratar jag givetvis om dåliga killar, de som twists our necks och får oss allmänt konfunderade. I would actually consider myself being a good girl gone bad, iaf delar av mig samtidigt som jag är starkare nu än jag någonsin varit i mitt liv. Tack vare superduper umgänge, mitt kämpande med att vara en positiv människa och bästa vännerna i världen. Att jag faktiskt inte är i Sverige, då jag trivs SO MUCH MORE utomlands.

Anyways, ikväll det är Formal, typ som en prom, we are going all the way och lever som nordamerikaner. Vi ska ha fiiiiiiiina klänningar, fiiiiiina frisyrer och vi ska ha förbaskat roligt.image374
Så här ska vi inte se ut, thats for sure. Bildbevis på hur fiiiiiiiiina vi kommer vara, kommer imorn!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0