German food

image386
Igår var vi som jag tidigare nämnt inbjudna till tyskarnas mansion. And mansion it was! Stort med massa rum, gym och biljardrum. Maten var supergod och allt vad kanadensisk mat inte är. Vi åt, spelade biljard och drack vin. Sen tog vi oss till mitt favvoställe Back 9 där de finns söta pojkar och bra musik. Trodde jag. Musiken var kass. Värsta Djn ever. Dock var där söta killar överallt som jag tills vi åkte hem spanade litta på. Inte en av de bästa kvällarna direkt men helt okej. Idag är det plugg inför franska midterm och spanska quizz, gettin my nails done och spelkväll.

Varenda gång man involverar sig med ngn så börjar huvudet play tricks on ya så nu ska jag ta en day off från allt där BS.Trött på mig själv att jag inte kan vara normal när jag behöver vara det,haha.
Nu har jag precis fått hem 6 avsnitt av LOST, säsong tre. Försöker catcha up så jag kan se säsong fyra sen med. Men franska och spanskan måste göras först.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Emelie

mohahahahahah söker man dans+reagge/dancehall + stockholm på google kommer 2 av dina blogginlägg upp
humor.... Hittade en dansskola som hade massa olika kurser street med hiphop/poppin/lockin å massa annat skoj MEN de va asdyrt å dom hade redan börjat.. Funderar på orientalisk dans på medborgarskolan=)

2008-02-24 @ 13:17:16
URL: http://browni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0