Lovely wheather

image383
Det är underbart hur mycket jag tycker om torsdagar. Sista dagen för veckan i skolan. Vi har alla sett till att vi inte har lektioner på fredagar så att vi har långhelger! Så på torsdagar har jag franska och engelska tutorial vilket är helt okej lektioner. Däremellan är det ju häng i Caf och sen i SUB där det spanas för fullt. Sen är det hem och förbereda för helgen. Häromdagen kom vi på att vi borde köpa lite spel så att vi kan ägna oss åt något annat än att dricka drinkar, kolla american idol eller plugga. På fredag ska jag göra mina naglar igen, shoppa en klänning till utgången på fredag och sen måste vi förbereda för lördagen. Då ska vi baka smörgåstårta åt 60 pers, vi ska international dinner så då ska svenskarna bjuda på smörgåstårta. Klassiker måste jag ju säga, det enda som saknas är spettekakan efteråt så har vi den perfekta SKÅNSKA dinnern haha.
Okej E, om du ej skickade det för två veckor sen så får jag nog snällt vänta en vecka till:)
OCH jag tänker ej bli kär men du vet hur lätt det är att trilla dit... nja kanske inte för dej som bara blir kär i stortån, så jag får la vända mig till någon annan som faktiskt KAN och ÄR kär hahhahhaahahaha No worries, här ska inte fallas ngnstans. håller mig stående tack!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

men din mupp. när du fråga mej när jag skickat de va det torsdag eller fredag och det var alltså onsdagen den 13 februari som jag skickade ditt godis. är det framme än?

2008-02-21 @ 17:09:03
URL: http://browni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0