Negativitet

Något har hänt. Sen i fredags har jag haft svårt att hålla humöret uppe. Jag irriterar mig på det mesta, trött på maten, att inte få träna regelbundet och på att inte bara kunna gå ut och promenera av mig mina tankar. Trött på att osjälvständiga människor, att behöva vara mellanhanden- sköt ert eget och prata med varandra. Jag spenderade två timmar helt själv igår men insåg när jag kom till nattklubben att jag var fortfarande inte redo att umgås med folk. Jag behöver min alone time. Tyvärr måste jag snart gå ner och äta ihop med resten av huset och believe me I LOVE THESE people, men jag vill bara vara i mitt eget sällskap idag. Får nog dra på mig galosher och ta den där promenaden, ensam, i snön, men mest för att komma ut. Jag vill vakna imorn och vara lika glad och galet välmående som jag varit de senaste sex veckorna. Jag vill komma tillbaka dit, men vad gör man när humöret sjunker och man bara ser negativa saker överallt..............................?


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0