Poppin pills:)

När jag var liten hade jag ibland ganska jobbiga migränanfall. Som oftast gick över bara jag sov en stund. Idag slog huvudvärken till med full styrka och sitället för fransk fonetik fick det bli sängen. Men tji fick jag för inte tusan gick huvudvärken över.  Så min kära roomie sa att jag skule ta en tablett. Normalt sett är jag väldigt antitabletter men Ellas mor som är läkare säger att det är det bästa, to pop pills. Så efter tabletten släppte givetvis huvudvärken, så from now on, we´ll be poppin pills:) Så franska blev givetvis inte gjord och om en timme börjar Oscarsgalan. Om exact en vecka börjar spring break och vi ska ta oss iväg till Montreal och Quebec. Ni förstår inte hur skönt det ska bli att få komma till ordentliga affärer, köpa snygga kläder och få spatsera runt i en större stad. Vi längtar ihjäl oss efter H&M och då är det nästan illa! Det ska bli så frikkin skoj att handla!

Denna vecka innebär ett midterm, spanska quizz och inlämning av superknepig assignment. Får titta litta extra på min italienare för sen åker vi ju bort, vi ska rensa garderoben på massa saker som måste slängas så allt nyt från Montreal kan få plats.
Nu får jag la ta tag i min franska en sista gång innan det blir lost- avsnitt, oscars och sängen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Divaprinsessan

hej! kolla min blogg! :)

2008-02-25 @ 00:18:47
URL: http://divaprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0