Basket och pluggsöndag!

Så var det ju att plugga också...har glömts bort att skrivas ner på TO DO-listan men idag kände vi alla hur pluggådran gjporde sig påmind. Så dagen har ägnats åt diverse ämnen med hög effektivitetsnivå. Jag har även hunnit med att göra en fin CV som ska skickas ut under våren, allvaret börjar ju närma sig!
Mitt i plugget tog vi oss en två timmar promenix med en Tim Horton kaffe på vägen. Mördarbacken på vägen hem(kommer bildbevis sen) tog musten ur oss så nu ska vi hämta andan innan det är middag i stora cafeterian.
Basketen igår var okej, moståndarlaget hade GIVETVIS mycket fina pojkar medan vårt skollag hade fjuniga,taniga,blekfisar som givetvis förlorade. Så nu är det bara hockey som gäller i framtiden. Dags för en ny vecka i sann UNB-anda.
image339
Drinkarna är sjukt billiga så det blev en och en annan white russians och eftersom jag ej förstod bartendern när han frågade om jag ville lämna in kortet i baren och sen fylla på med drinkar så sa jag glatt JA...sen insåg jag vad han menade och fick lite ångest....Men det löste sig, som vi säger i sann SKÅNE-anda DET GÖR DET ALLTID!
image340
Flickor på basket!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0