Back in business...again

Hehe nu när jag tänker på alla saker som hände under resan känns d nästan lite filmaktigt. Det gick lixom inte bra alls. Positivt var att Stefan Holm(höjdhopparen) var på planet. så en kändis har jag sett!
Taxi chauffören som tog mig från flygplats till hotell i Tyskland tog inte kort och jag hade inga cash så han kasta ur mig ut taxin med svärord hängande i luften, Maten jag fick in på Room service var sådär god, glassen var dock. Kunde ej sova helt utan vakna till..Killarna skulle hämta mig på frlygplats men när jag väntat en timma insåg jag att de ej sku komma så d var bara att hoppa i taxi och ta sig dit själv.

Men nu är jag usövd, installerad och ätit lite med.

Carrie Bradshaw- släng dej i väggen haha:)

Nu ska jag göra inköpslista, harju givetvis glömt en del grejer:)

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0