Framme

Så. Jag är framme. Maj god vad detta har varit asjobbigt. Klockan sex gock jag upp lördagmorgon, ftf onykter och tog mig tack vare päronen ner till flygplats. Där började tårarna rinna okontrollerbart och de slutade väl egentligen inte förrän sent lördagkväll. Trött som en bandyboll(mors uttryck) kom jag fram til Tyskland och fick veta att mitt flyg var inställt. UTAN ANLEDNING. Fem timmar i kö för att få veta att det blev hotel och flyg dagen efter. Som tröst unnade jag mig roomservice och sov sedan sju kvart i timmen.

Söndag spenderades på flygplats. Som plåster på såren fick jag åka i business class och OBOY vad najs det är! God mat, massa sovplats och himla trevlig personal! Kunde fälla stolen så jag nästan hade den rakt nere. Det du ECONOMY CLASS- suck on that!

Framme I San Franscisco fick jag vänta fyra timmar men folk är betydligt trevligare här på denna sidan än east side. Har ej sett så mycket av staden men de har gett mig ledigt imorn för att få sova ut, fixa till och komma iordning!

Nu. ska. jag. sova.


Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

wohooo du e framme (en stor applåd) kollade på korten jenny la upp på facebook... hahahaha humor

2008-06-30 @ 11:31:16
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: annelie

Hej hej!



Skönt att höra att du äntligen kom fram=) Ville bara passa på attt tacka för i fredags, en toppenfest!! henrik hälsar så mycket med. Ha det så bra, ska bli spännande att läsa om vad du hittar på framöver. Kram kram

2008-06-30 @ 12:34:31
Postat av: Johanna

Ey! Business class och säten som kan gå ända ner till liggande! det ska ja ta nästa gång jag åker tåg genom hela landet ;)



Skönt å se att du kommit fram och fått datorn i ordning :) Tack för ett par roliga dagar och nätter i Båstad, kan tänka mig att festen var galet kul den med! Lycka till nu på första praktikdagen! Kram

2008-06-30 @ 22:06:40
Postat av: M.

miss you beauty! love / nr 26

2008-06-30 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0