Im a happy happy happy lady:)

Livet ler mot mig. Nästan för mycket. Kursen är avklarad och jag väntar med spänning på att få göra nästa del innan jag är certifierad:) Träningen går som på räls, solbrännan håller i sig, jag är frisk (med alla som får cancer runt en måste man uppskatta sin hälsa), har två veckor kvar innan äventyret börjar. Linda kommer nästa vecka, min Kanada crew kommer veckan efter tillsammans med Örebroarna och alla andra härliga och glada. Biblioteket har fått in min bok som jag viljat läsa minst tre ÅR. Min bror fyller år idag. Jag ska till frissan på lördag. Jenny kommer hem om exakt 11 dagar!! Zlatan och Petter gjorde mål igår på icke vackra greker. Jag får mina nya supercoola glasögon på lördag. Jag håller på att sortera garderoben och är GLAD över vad jag ser där!
nej vet ni vad- det kan ta mig tusan inte bli bättre. Living life is greeeeeeeeeeeeeeat!

CiaoIma

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejpåre!!

Bloggkoll.com ska du gå in på. Registrera dig där, sen lägger du till bloggarna du läser och sen när du får in får du en lista över nya inlägg. Funkar kanon! =) Jag hade min positiva vecka men den gick över rätt snabbt när saker och ting på vissa plan inte går som jag vill, jag hoppas på en fin bordsplacering brevid någon trevlig av de manliga könet haha ;) Ses snart! Puss!

2008-06-11 @ 12:24:32
Postat av: Emelie

Men vilket härligt inlägg! Kan du inte smitta ner mej med? kram

2008-06-11 @ 18:04:05
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0