Just nu har jag dille på...

Klänningar

Vart jag än kommer, vilken än affären är så är det klänningarna jag vill titta på. Ett helt underbart plagg som jag inte kan få för många av. Sen jag kom till New York i april har jag köpt...10 klänningar. Alla lika fina för olika tillfällen. När det nu varit så varmt här har jag kunnat ha klänninga varje dag, wonderful! Och eftersom jag ska bo i San D förväntas värmen där leva upp till en massa klänningsdagar.

Böcker

Jag älskar att läsa. Jag läser och jag läser. Nya böcker och gamla böcker varje dag. Nu ligger "Alla var där" av Lauren Weisberger(Djävulen bär Prada) och "Aldrig fucka upp" av Jens Lapidus och väntar på att bli lästa. Igår läste jag en bok, min smala lycka, som är en mysig chicklit bok. Jag har läst en Danielle Steel bok (never again-sluta nu skriv) och en tysk sann historia om en 7 årig tysk flicka under andra världskriget. Love it.

EM

Det är underbart hur hela Europa (och vissa andra fotbollsintresserade delar av världen) nu enas och tillsammans glädjs av denna sport. Fotboll är alltid roligare under mästerskap och jag kommer följa matcherna intensivt, speciellt Sveriges och Frankrike. Vive la Suede, La France!

3 veckor kvar i Sverige. Dags att avsluta turismkurs, öka träningsdosen, börja packa så smått och bli klar med bordsplacering.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0