Memories

Eftersom jag spenderat dagen med att ladda hem musik och lyssnat igenom den kom jag på hur låtar kan påminna en om platser. Städer där man varit vid ett tillfälle....jag har min egen lilla lista...

New Jersey 2003 - Crazy in Love- Beyonce
London 2003 - Breathe on Me-Britney Spears
Paris 2004 - Yeah- Usher
Aix En Provence 2004 - Twork it out-Usher
Paris 2005 -African Queen
Örebro 2005 - Irreplacable-Beyonce
Paris 2006 - Ridin-Chamillionaire
Paris 2007 - Buy u a drank-T-pain
Örebro 2007 - Just dance/Dancin Feva-Voicemail
Fredricton,Kanada 2008 -Put ur hands up for Detroit

.....Ska bli spännande att se under vilken låt jag kommer le för mig själv och tänka, ååå detta påminner mig om San Diego.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0