Men kan finnarna stanna där de hör hemma?

Finnarna invaderar Sverige,Skåne,Båstad. Kanske vill de ta del av EM-febern som råder men I DONT LIKE IT! Mitt ansikte ser ut som en brun fläckig massa:( Solen torkar ut finnar säger alla, jamen varför har jag då fått sexton stycken färska mitt på haka, näsa och kind? Svara på det kära google, som kan allt??
Då magsjukan inte lämnat huset har det varit en lugn dag. Men imorn är det back to normal, simning och studentkalas står på schemat. Sen är det ju fredag och Svenska nationaldagen. Det ska firas med nypotäter:)

Japp så spännande har jag det här i Båstad. Vad som dock förgyller min vardag är faktiskt facebook. Jag catchar up med alla vänner och kolla över vad de har för sig, me like facebook. Sen väntar jag besök från L, M och alla andra som drar sig söderöver(några norröver) inför den 27. Så skoj, jag räknar faktiskt dagarna. Sen ska det bli skoj med vattenmelon med J, Mondayclub premiär och kanske gamla ansikten och Canada reunion!

23 days away from San D....time flies.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0