San Diego...14 days to go!


Fem veckor har jag nu varit hemma sen jag lämnade US & A. Nu börjar jag åter bli sugen på något nytt och San Diego är bara two weeks away. Jag har ärligt talat funderat på andra grejer än San D men har just legat och funderat på vad som kommer hända därborta och vad och vilka som kommer korsa min väg. Praktiken kommer säkerligen bli spännande, lärorik och värdefull för framtiden. Nya roliga människor att hänga med och en ny stad att lära känna. Jag kommer vara fattig som en kyrkråtta då CSN ej ger mig värst många slantar men matlådor, och smart thinking kommer lösa det:)
Man är ju inte den som är Ingvar:)
Nu är det sista jag behöver fixa inför resan några välvalda plagg som ska skaffas, titta lite närmre på DW och...ja just det...bikini...Lawd have mercy;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0