Sätt fart kanske?

Despite what E säger så är visst Vegard i Norges Herligest jättesöt, så det så. Han skänker mina måndagkvällar lite extra joy:) Nä varken fransmännen eller italienarna gjorde bra ifrån sig i sina öppningsmatcher och imorn är det Sverige som kliver in i EM, va skoj det ska bli!

De senaste fem veckorna har jag försökt sysselsätta mig, skrivit listor över vad jag ska göra men inte fan fått något gjort. Imorgon är det dags att sätta igång. Annrs kommer jag stå oförberedd, opackad och i en enda röra den 28nde. No can do. Imorgon är det träning, ärenden, start på packning och träning innan det ska bänkas framför TVn och EM!
Lyckos min far som ännu en gång får se det live, not jealous...not jealous at all.....:=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0