Spännande värre!

Vaknade klockan fem av att regnet öste ner och åskan mullrade. Log gjorde jag nog om jag inte egentligen sov. Det är så himla mysigt att ligga och snooza när det är sådant väder. Det är över tills jag ska upp klockan halv åtta. Men tji fick jag, det bara fortsatte. Så jag fick gott hoppa simningen och läsa en bok istället. Rensa garderoben och prova gamla kläder. Pratade med N från Kanada, oboy vad jag saknar honom, nog den roligaste jag träffat på länge!! Han hade vatt i kontakt med min italienare, har minsann inte tänkt på honom på ages men nu trädde han åter fram- FAB:)
Idag ska jag på manikyr och pedikyr och kortspel med mormor. Promenad och Tysklands-matchen!
Visst har jag de mest spännande dagarna:)

Imorgon får det bli solarium så brännan håller sig, vill ju inte vara likblek när spanjoren kommer så att han får rätt i att svenskar ej blir så bruna!

E- kämpa på med jobbet, tänk på pengar och erfarenhet!!!ELLER kom ner och håll mig sällis!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0