Väskjox

Man ser kändisar och vanliga människor byta handväskor som en annan byter strumpor. Min fråga är, glömmer de aldrig att lägga över viktiga saker som plånbok och nycklar till den nya väskan? För närvarande har jag två väskor jag använder. Jag hade den svarta i lördags och idag när jag skulle till affären blev det den bruna. När jag står i kassa och har lagt upp varorna på bandet inser jag att plånboken givetvis ligger i den andra väskan och istället för att handla lämnar jag affären tomhänt. Är det bara JAG som glömmer lägga över sakerna i den andra väskan???

Ska bara vänta in regnetavbrott sen får jag ner och hämta varorna...

Byta väskor är minsann bara jox.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0