Angry for different legitimate reasons!!!

Det är ju ändå hur roligt som helst hur arg jag blir när man ser eurovision!!! Alla östöländer röstar på varandra medan vi i norden plus France, Tyskland och de andra inte röstar på varandra!!! Ryssland vann rättvist men TURKIET??? GEORGIEN??? AZERBADJAN??? HUR FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN kan deras låtar ens ligga före Norge, Danmark eller Oss???
Näää jag tänker göra som italienarna och bojkotta nästa år, finns inget att se fram emot!
image425
Sen ha jag även kommti fram till SYNSAMs slogan idag efter ett besök hos dem:
Vi skiter i ur du ser- SYNSAM
När vi diskuterade synkoll så sa jag att jag kan ej ta mig till halmstad utan bil och jag kan ej köra utan linser därför kan jag ej göra synkoll, och då sa kärringen att vi ska bara kolla dina slemhinnor och hornhinna sen SKITER VI I HUR DU SER!
VAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVA??
Vad jobbar synsam med????? Att ge folk med sämre syn glasögon och linser- det är väl för fan deras arbete att se till att JAG SER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det slutade med att hon övergav mig för en annan kund och jag lämnade synsam och köpte glasögon på ett annat ställe....Jag hade väl valda ord till tanten men svalde dem och tänkte att nope, slösa tid på henne kan jag göra u bloggen!

Simbassängen har öppnat i Båstad och eftersom det fina vädret håller i sig blir det nu träning 2 ggr per dag, simning och promenix, vad ska en annars lätt-pluggande-halv-student-som-är-rastlös-på-dagarna-göra?
Nu blir det bok och sömn!

Ciao

Ps. Jag håller med E, vad fan är det för fel på ideal, klädstorlekar och SUPERSKINNY SKit modet!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0