Back home/rehab

Efter en lååång flygresa är jag nu tilbaka i Båstad. Det är faktiskt himla skönt att komma hem denna gången. Det känns nästan som att jag flyger te Rehab. Jag har sju veckor innan det bär av till San D och då ska det ha skett en del förändringar, ska jag kunna gå i bikini så blir det VV stenhårt, mitt hår behövs fixas och jag fick fotbehandling och ansiktsbehandling i föllsepresent så här ska det make ovas! Min bränna börjar redan flagna bort så jag hoppas på lite sol här i Svedala!
Äntligen ska jag få laga min egen mat efter fyra månader av skitmat, jag ska sluta bo i resväska och jag ska städa ut alla mina gamla saker jag har i familjehuset.
Nu är jag 25 och det är osannolikt att jag kommer bo här igen. So here we go.
Nästa vecka tar jag en helg i Sthlm hos E och softar lite, S be prepared, Im comin ur way!!!
Nu är det slut på godisdagar, latadagar och utsäkter- San D inom 7 veckor, lets get ready for it!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0