Back in B-town

Snart varit hemma i två veckor och har faktiskt lyckats uträtta en hel del. Nu närmast tog jag mig till Sthlm för att hälsa på E och S. Fikor och shopping avlöste varann och vi löste även en del världsproblem, så nu vet vi vad vi ska göra för att bli än mer lyckliga! Så det så!
Fick även träffa Es praktikvänner som jag fick ett sjukt bra intryck av! Beresta, världsvana, coola och självständiga karriärtjejer som var supertrevliga! Det är alltid så himla skoj att träffa folk med så spännande bakgrund! Helgen var supertrevlig men ack så kort.

Tillbaka i Båstad med fokus på träning, CSN,grundkurs i turisthantering, lära mig dreamweaver och planera den 27 juni.

6 veckor kvar.
Maj god.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Läser du en kurs?? Har du hunnit hitta och påbörja en kurs som kommer vara klar innan du sticker?? Vad du är effektiv!!
Ett gott tips som pushar en under träning- finns program i iStore som heter Nike + , som bl.a jag har köpt, som man kan välja längd på och som innebär att ngn känd atlet som tex Serena Williams pratar och peppar en och berättar hur man ska springa/träna- tempo osv samtidigt som de spelar as bra musik! Har köpt Serenas och ngn snubbes - mkt bra! Hon säger bl.a saker som "people should be turning their heads with amazement over how you are running" "keep it up girl, halfway there" etc + att hon lägger upp uppvärmning, hastighet osv helt perfekt! Man orkar så mkt mer med en personlig tränare i örat! Det gör det lite roligare när man står där och svettas på träningsmakinen! + att musiken är bra!
Höra, kram

2008-05-19 @ 16:36:44
Postat av: Jenny

ps. var är emelie på bilden?? Vad gör ni?

2008-05-19 @ 16:37:59
Postat av: Sanna

Sedärja, låter ju najs!!! Jo jag ska läsa grundkurs i turismhantering, den ska ta 50 timmar sååå den borde jag hinna färdigt haha. Eme e på en bokhandel när jag tog kortet, mysiga "stolar" hehe. Ska kolla på d där programmen!

2008-05-19 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0