Bugs bugs the shit out of moi

Stackars en av mina festdeltagare...Han dök upp till festen idag! Han stod utanför lokalen och väntade och undrade haha, lite humor i det ändå:)
Jag har börjat min nya träningsregim a la träning 2 ggr om dagen, maj god, det var lite jobbigt andra passet men skam den som ger sig!

Idag när jag var i Hsta gick jag in i en affär. Expediten pratade i telefon, likaså gjorde jag. När jag närmar mig platsen hon står på tittar hon på mig och går långsamt mot mig. Hon säger inget men tittar i höjd med bysten. Eftersom jag var linslös var jag ej säker på avd hon gjorde. Helt plötsligt säger hon till person i luren att "JAG MÅSTE LÄGGA PÅ" och slår mot mig! Snacka om konstig reaktion på enda kunden i butiken!
Ganska snabbt inser jag att det sitter världens äckligaste och största djur på mig och hennes slag har ej hjälpt att få bort den! I panik lägger jag på på mamma och blir lite smått hysterisk men till slut får vi bort djurfan, maj god vilke upplevelse. hahaha fick senare ringa upp mor som trott jag höll på att bli rånad eller ngt!
Vilka saker som händer lilla mig hahaha

Det är roligt hur vissa människor inte har ngn som helst uppfattning om hur andra människor uppfattar dem. De säger att själviskhet är det värsta som finns och vet tydligen ej om att de uppfattas som extremt själviska, men det är väl just DÄRFÖR de inte fattar vad andra tycker:) Eller att de ej märker hur andra tycker illa om dem utan tror annat...jaa världen är smått weird! Jag hoppas iaf att jag har ganska bra männskokoll och att jag märker att vissa människor ej tycker om mig och i så fall att jag inte hänger runt dem:) Tja man hinner ju tänka en del där man ligger o solar på terassen. YES life is indeed very hard on me;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0