Busy bee!

Det kunde inte blivit en bättre morgon, solen sken redan kl åtta och jag hade städlusten redan från start! Det är mycket som ska göras idag! Städa typ hela huset och röja undan så mamma slipper jämra sig varje gång hon kommer hem från jobbet, handla mat, göra ett kapitel på kursen, ta min dagliga promenad, skriva ut papper till S D och kolla om jag kan läsa en distanskurs under hösten. Antagligen ska jag fightas med CSN också eftersom de nu beviljat mig pengar från augusti...hur ska jag klara mig i juli hade de tänkt? Nötter...
Igår var det exakt en månad till avfärd och jag var faktiskt lite nervös igår när jag tänkte på det men jag antar att det kommer att gå bra.....

Så de beryktade låneglasögonen...Ta da! Snygg huh? När man ser en sådan här bild på sig själv förstår man ju inte varför man e singel;)

Nu blir det ICA!

CIao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi men på 80-talet hade du varit en riktig babe! ;)

2008-05-29 @ 14:58:59
Postat av: Jenny

glömde mitt namn..^^

2008-05-29 @ 14:59:23
Postat av: Pernilla

Haha de där var ju vackra ;)

2008-05-29 @ 19:35:51
URL: http://teoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0