Feel like a damn housewife...

Jag undrar nog om Lindsay Lohan och Brittan fick kratta gräset, klippa kanterna och panta flaskor när dem var på rehab? Inte för att jag är det men det känns ju som det! Inget festande, inga lunchdejter med kompisar utan bara träning, hushållsarbete, fixande med framtiden, solning och mycket sömn.
Man ska ju inte klaga, känner mig som en hemmafru som ordnar och fixar till päronen(aka barnen) kommer hem och då står middagen på bordet och jag med huckle och förkläde:)

Igår började jag med mina joggenader. Eftersom jag inte redigt orkar springa hela vägen än så går jag och springer jag om vartannat, allså joggenader:) Två dagar i rad nu och benen vill helst bara vika ihop sig och lägga sig under bordet och aldrig mer användas, men här ska det minsann tränas!

På torsdag flyger jag dock från Båstad(rehab) till Sthlm för att träffa E och S för lite catchin up, ska bli redigt najs!

Nu dags för lunch!

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0