Nu har jag fattat...

Att en människa kan ha så mycket skräp i sin garderob. Har spenderat dagen med att slänga och gå igenom gamla saker, läsa dagböcker och kolla gamla kort. Herre gud vad mycket som slängdes. Efter en dag utan jobb, skola eller annat så börjar jag givetvis redan bli uttråkaf hehe men jag får fortsätta sortera i lådor och dylikt. Har en del att utträtta inför San D så det går la tid till det med.
Har inte redigt fattat det förrän nu att jag faktiskt ska flytta till andra sidan jorden och göra praktik där. Maj gad ändå. En helt ny garderob måste fixas, ganska strikt klädsel tydligen, sen en annan sorts klädsel utanför jobbet- BIKINI baby!!! Kommer att jobba 8-3 med en timmes lunch, arbeta med att göra PR för event, visum, och massa annat. Låter onekligen skoj!!! Mindre skoj är att man tydligen känner av jordbävningar ibland, att jorden gungar lite, enligt mormors vän. Not fun at all.
Men det kommer säkert bli superbra, kanske bara lite nervös nu när det är 7 veckor kvar, innan kändes det så långt borta.

Imorgon blir det fika och kortspel hos mormor, bank och fotofixande. Om en vecka flyger jag till Sthlm för att träffa min kära E och förhoppningsvis S också!!

Ciao mes amies

Kommentarer
Postat av: Frida

Nån jordbävning har jag då inte känt av på fyra månader så det var nog en liten överdrift från din mormors vän =)

2008-05-08 @ 02:32:01
Postat av: Emelie

usch va jag e avis på dej din lilla mupp.hahah

2008-05-08 @ 07:31:51
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Sanna

Skönt att höra Frida, tror de där tanterna e lite vimsiga!:)

2008-05-08 @ 09:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0