Problemas in the systemas..

Jag har ett problem. Jag läser in för mycket i vad folk säger. Säger någon att blont hår på Jessica Alba inte är snyggt tror jag automatiskt att de ej tycker det är fint på mig heller. Det är bara ett exempel men det är lite jobbigt eftersom jag förstorar upp saker som folk inte alls menat. Hur ska man nu sluta göra det? Any suggestions?

Häromdagen sa jag och E att man undrar varför fol bytar bloggdoäner som andra byter sockar...Men jag har funderat på det idag och jag funderar också på att skapa en ny blogg, start fresh på det nya livet som kommer starta snart?....Får fundera vidare:)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

fast bara för att man byter blogg så förändrar det inget. det är ftf samma människa som skriver om ungefär samma saker som innan. Om man ska starta nytt så får man ha en temablogg eller nått. Annars är det ingen mening. Sådeså

2008-05-22 @ 08:44:41
URL: http://browni.blogg.se
Postat av: Sanna

Det håller jag med om Eme, men jag ska ju ha ett tema, SAN DIEGO, duger det åt dig eller MÅSTE jag ha kvar den gamla???:)

2008-05-22 @ 11:04:41
Postat av: Linda

Du måste ha kvar den gamla! Jag bytte ju blogg och nu känns d helt meningslöst och jag vill ha tillbaka alla mina gamla blogginlägg! Men d går inte och det stör mej som faaan... Så byt inte blogg, du kommer att ångra dig! Du kan ju liksom ändå byta tema på din blogg...

2008-05-22 @ 12:22:10
URL: http://lindawiksten.blogspot.com
Postat av: Sanna

SMart där! Okej jag bytar ej, jag ska bara omdesigna:)

2008-05-22 @ 13:09:58
Postat av: Anna

Nej byta ej blogg gumman!!!
Som du säger.. kul att ha kvar gamla inlägg o.s.v... Snyggt med grönt b.t.w!!!
Allt väl i Båstad hoppas jag... skulle du till Gbg nån dag så får du förvarna!!! Skulle ju vara kul att ses! Fast vi ska verkligen se till att vi kan komma när du fyller ändå.. ska jobba stenhårt på det.. men det är svårt att hitta hundvakt åt en vovve som bara kissar inne... får väl se hur det går. Håll tummarna!!! :)
Ha en underbar helg å sköt om dig! Massa massa Kramar PS: Bloggat igen..

2008-05-23 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0