Fortsättningen...

"Hej Sanna
Det lät kanske allvarligare än det var, men det är OK att ta fel. Kyrkans titlar är inte alltid helt enkla Församlingsassistent/Hushållsassistent, Komminister/kommunist osv ;-) lol."

 
Vilken 45-åring skriver LOL i sina mail??? Jo tydligen präster,hehe. Tycker ändå det är tokroligt att han skrev tillbaka att det är OK att ta fel, precis som om jag begått ett allvarligt brott och att han nu säger att det är OK att göra fel men att GUD förlåter mig. Ja tack för den du prällen=)

On the brighter side, fick ett glatt besked idag men som vissa andra(personer som inte läser bloggen hehe) hoppar jag inte ut och skriker det på bergens topp, man ska ju inte ropa hej innan man korsat bäcken eller hur är det nu? Andra dagen på ett tyst kontor, skrivit artikel för SWEA, skrivit på levnadsintyg och planerat lite för Thanksgiving. Det ska tydligen bli stora regnskurar idag och imorgon. Mysigt, då ska jag passa på att se på film och bälja te=)
Jag vill hem men ändå inte, vart ska man då ta vägen?

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

hehe levnadsintyg lät ju spännande.är du vittne på att folk lever då alltså? jag håller el tummos för dig angående det glada beskedet=)

2008-11-26 @ 08:03:15
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Fia

men vad ÄR det glada beskedet??? sjukt nyfiken!!!

2008-11-26 @ 12:39:58
URL: http://konservburk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0