Hilarious right?

Att åka hem igen skrämmer mig. Detta blir sjunde gången jag kommer hem från ett år, ett halvår eller några månaders borta boende och jag ärligt talat vill jag inte göra detta mer. Komma hem till föräldrarhemmet. Denna gången har jag inga planer. Vilket ju gör det ännu värre. Jag vill ju VETA att jag har värsta häftiga jobbet i t ex PARIS så jag kan PLANERA boende och grejer men istället får jag ansöka om att läsa en kurs, bo hos päronen och gråta över en stor GODISPÅSE....Åtminstone har jag KARAMELLKUNGEN att vända mig till=)

Haha nejdå jag är inte deppad eller något, jag tycker bara det är så otroligt att INGEN vill ha min excellenta kunskap, min charmiga personlighet och mina språkkunskaper, jag pratar mer än gärna mycket och högt, how can they NOT want me...=) Oh well, jag har vänner hemma som kämpar gott och väl för att få jobb och kan de vara starka och kämpa på så kan jag! U are my rolemodels ladies, yesseri!

Jag hörde ändå det roligaste idag. En kille på vänner säger till Phoebe: I got a PHD....Oh yeah I got a PRETTY HUGE D¤¤¤....mohahahaha, den ska jag använda på någon kille ngn gång, sooooo do U have a PHD?..... OR do u have a MBA? YES I got a MILLIONAIRE BANK ACCOUNT=)

Have a great day y´all

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

du får ju inte va rädd å åka hem. tänk kyla, tänk grått, tänk arbetslöshet, tänk arbetsförmedlingen. Det låter väl JÄTTEkul. moaahah. nej skojja bara. du kommer få jobb när som helst. känner de på mig i min jobbtarm.kram

2008-11-18 @ 14:29:53
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0