Inte att förglömma!

JUST DET, Beckham glömde jag ju! Får inte förglömmas, Tack Freddan! Och i hans ära ska jag nu lägga in en bild till jag tog på den lille Britten!

OH yeah, he is looking at me=) Ska inte helle glömma Ladainian Tomlinson en av de bästa footballs spelarna här i San D. Så listan är ganska lång! Förhoppningsvis blir det kanske fler, har ju en del tid kvar. Tyvärr kan jag inte länka till artikel då den ej finns utlagd...hittar jag den så kommer den upp här=) Tidningen heter dock Nordstjernan  Den senaste veckan starting last tuesday har varit helt galet bra,mått bra, gjort roliga saker och levt livet fullt ut. Man kan inte säga annat än att man har det bra. Nu ska jag bara hitta ett jädrans jobb sen så!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0