LA= Kändisar!

Im back, baby! Det har hänt en del sen sist! I torsdag firade jag Thanksgiving med sex andra svenska svenskar och vi åt turkey,jams, mashed potatoes, cranberry sauce and the whole lot. Vi spelade spel och normalt blir jag ju smått oigenkänlig när man spelar sådant men denna gången var det S och S som stod för dem rollerna och jag höll mig lite lugnare men skojsingen som tusan var det! Vid två snåret drog vi oss hemåt, morgondagen och LA väntade. Det var MENINGEN att jag skulle shoppa massa men hittade ett par örhängen, och strumpbyxor...Not so much fun..
På kvällen hade vi planer att gå på Pussy CaT Doll loungen som nyligen invigdes på The Viper Room(Johnnys gamla hak), och så blev det. Väl där i väntan på the pussy dolls, berättar S i förbigående att MATTHEW PERRY AKA CHANDLER i FRIENDS sitter längre bort vid ett VIP-bord. Vilket han gör och när vi senare står och dansar kommer han och går förbi mig och vi får ögonkontakt, MAJOR MOMENT i Sannas liv=) Han ser dock extremt plufsig ut med stora påsar under ögonen och tråkigt klädd, MEN han är kändis!!(Bildbevis kommer!)
Kvällen fortsatte på en av toppklubbarna AREA där vi dansade loss till den fabulösa musiken. VId tre-snåret åkte vi hem till vårt fabulösa Rodeway Inn Motel där bara fabulösa och coola people such as ourselves bor i LA. Vem vill bo på The Standard eller Four Seasons egentligen?

Dagen efter var vi möra som tusan men tog oss till Urth Café för frukost och kändisspaning. Vilket vi fick...kanske inte den mest kända MEN Stavros Niarchos, Paris Hiltons gamla pojkvän kom dit med sin far och bror och fikade. Hans far är ju en av världens biljardärer så han är la också lite famoso. Spännande. Bildbevis kommer på det med=) Sen fick vi shoppat lite innan vi käkade och styrde bilen mot San Diego igen. Har haft sjukt skoj sedan i torsdags, thanks ladies!!

Imorgon är det tillbaka till gamla vanliga gym/tvätt/hårslingning/städning innan E anländer tillbaka för inspektion/byte av fiskvatten/Britney-Special! Mysdag. 2 veckor och 2 dagar innan gänget kommer- the countdown begins...=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0