New roomie


Så här ser vår nya roomie ut. Sweet, dock overfeeda jag den. Gav den alldeles för mycket mat. Vilket alla var väldigt concerned about...kanske bättre att jag icke-fisk älskare lämnar den ifred=)
Det var lite som att vakna upp till en ny värld idag. Trots morgonens händelser känns det som om allt är så mycket bättre idag.Allt var mycket roligare. Jag har sökt fler jobb, gjort planer för helgen och ser fram emot julen! Bara USA kan skapa julstämning med såååå mycket lampor, glimmer och utsmyckning-me like. Det är lite som att gå tillbaka till Jersey tiden-02 although this time man är på lite andra plan i livet. Andra thanksgivingen, andra julen på amerikansk mark. Nu har jag lite julklappar att börja samla ihop. Vi har fortfarande värme här, runt 25 grader varje dag. Det känns inte så juligt. Men det kanske blir lite kallare snart...not that I mind the heat=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0