OBAMA OBAMA OBAMA

Sådärja, Johanna, får jag ha det såhär eller är det fortfarande för rosa o grönt...jag glömde bort färgkodsrestriktionerna haha. Madonna var asbra, vi satt dock väldigt långt borta men hon lyckades få mig att dansa hur mycket som helst, speciellt när "Like a prayer" spelades, then the crowd went bananas! Sen när Madonna annonserade att Barack Obama var den nya presidenten, ja då var glädjen total! Vem berättade för dig om detta historiska event som hände, att Amerika fick sin första svarta president? jo Madonna...yep Im brushing my shoulders off...=)
Konsert var bra, Obama är president och jag söker jobb så det står härliga till, it cant get better than that!
Och ja, du har rätt Johanna, jag ska inte leva mig in i framtiden, its here and now och jag tänkte faktiskt dem tankarna igår på konserten, sluta tänka framåt och bara leva en vecka i taget...So PROMISE, ska leva i nu nu nu nu!

Så, dags att återgå till att planera mötet den 18 nov.

Tjarrå!


PS- OBAMA OBAMA OBAMA-DS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter prima! :)



Kolla in denna sidas färgscheman, sök på pink och du får upp en himla massa fina kombinationer. Även "rätt" rosa och grön :)



http://kuler.adobe.com/

2008-11-06 @ 08:58:24
URL: http://jnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0